- Aktualności
- Rozliczanie projektu
- Raporty kwartalne dotyczące pośrednich miejsc pracy
- Akredytacje wykonawców
- F.A.Q.
- F.A.Q. - do działania 2.1
- Słowniczek pojęć
- Jak wypełnić wniosek o płatność
- Poradnik Beneficjenta - Realizacja projektu
- Najczęściej popełniane błędy
- Co i jak może zmienić Beneficjent
- Cesje - ważne informacje
- Procedura aplikacyjna
- Szkolenia i konferencje
- Ankieta: Badanie potrzeb szkoleniowych beneficjentów
- Zasady promocji projektów
Rozliczanie projektów
Dokumenty dla Poddziałania 2.1.2 - Dokapitalizowanie i tworzenie funduszy poręczeniowych
Instrukcja wypełniania Wniosku o płatność (wersja z dnia 2011-12-16)
Instrukcja wypełniania Wniosku o płatność (obowiązująca od dnia 2012-09-17)
Procedura dotycząca zachowania zasady konkurencyjności i wyboru najkorzystniejszej oferty zamieszczona w niniejszej Instrukcji będzie obowiązywała Beneficjentów realizujących projekty w ramach konkursów ogłoszonych po dniu 2012-09-17.
Załączniki do Wniosku o płatność:
Oświadczenie o kwalifikowalności VAT (wersja z dnia 2008-07-25)
Zestawienie tabelaryczne przebiegu realizacji projektu dla 2.1.2 (wersja z dnia 2011-02-01)
Oświadczenie o spełnieniu warunków kwalifikowalności wydatków (wersja z dnia 2009-12-16)
Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty (wersja z dnia 2014-03-07)
Wzór opisu faktury współfinansowanej w ramach projektu RPO WL dla Beneficjentów prowadzących pełną księgowość (wersja z dnia 2014-03-07)
Wzór opisu faktury współfinansowanej w ramach projektu RPO WL dla Beneficjentów prowadzących uproszczoną księgowość (wersja z dnia 2014-03-07)