- Aktualności
- Harmonogram konkursów
- Aplikowanie - I Oś Priorytetowa
- Aplikowanie - II Oś Priorytetowa
- F.A.Q.
- F.A.Q. do działania 2.3 schemat A
- Słowniczek pojęć
- Najczęściej popełniane błędy
- Poradnik Beneficjenta - Aplikowanie o środki
- Procedura aplikacyjna
- Akredytacje wykonawców
- Preselekcja - ogłoszenia
- Szkolenia i konferencje
- Ankieta: Badanie potrzeb szkoleniowych beneficjentów
2008-07-17
Informacja dotycząca ilości i wartości złożonych projektów w ramach konkursów 1.7, 2.3B, 2.4A i 2.4B
Informacja dotycząca ilości i wartości złożonych projektów w ramach konkursów:
1. Konkurs nr 01/RPOWL/1.7/2008
Liczba złożonych projektów | Wartość wnioskowanego wsparcia w PLN | Wysokość dostępnych środków w ramach ogłoszonego konkursu w PLN ( w tym rezerwa 5%) |
---|---|---|
60 | 2 766 930,00 | 6 666 089,00 |
2. Konkurs nr 02/RPOWL/2.3B/2008
Liczba złożonych projektów | Wartość wnioskowanego wsparcia w PLN | Wysokość dostępnych środków w ramach ogłoszonego konkursu w PLN ( w tym rezerwa 5%) |
---|---|---|
13 | 697 342,18 | 887 424,00 |
3. Konkurs nr 03/RPOWL/2.4A/2008
Liczba złożonych projektów | Wartość wnioskowanego wsparcia w PLN | Wysokość dostępnych środków w ramach ogłoszonego konkursu w PLN ( w tym rezerwa 5%) |
---|---|---|
35 | 1 225 581,99 | 863 257,00 |
4. Konkurs nr 04/RPOWL/2.4B/2008
Liczba złożonych projektów | Wartość wnioskowanego wsparcia w PLN | Wysokość dostępnych środków w ramach ogłoszonego konkursu w PLN ( w tym rezerwa 5%) |
---|---|---|
10 | 4 902 404,97 | 7 769 320,00 |
czytano: 356 razy
Informację wytworzył(a): Cezary Szymański
Data utworzenia informacji: 2008-07-17 00:00:00
Data ostatniej modyfikacji: 2008-11-17 15:03:16
konkurs: 04/2008 (działanie 2.4b), 03/2008 (działanie 2.4a), 02/2008 (działanie 2.3b), 01/2008 (działanie 1.7)
kategoria: Aplikowanie o środki
Do poprawnego wyświetlenia treści materiałów publikowanych w formacie PDF niezbędna jest przeglądarka do plików w tym formacie. Darmową przeglądarkę można pobrać ze strony www.adobe.com |
POBIERZ PRZEGLĄDARKĘ PLIKÓW PDF |